
Misiunea Timberland este să pregătească oamenii pentru a face diferența în lume. Face acest lucru creând produse remarcabile și încercând să facă o diferență în comunitățile în care trăim și lucrăm. Munca din greu, inovația și dragostea pentru aer liber sunt toate părțile importante ale poveștii Timberland. Totul a început în 1952, când fondatorul Nathan Swartz, a cumpărat jumătate din dobândă la Abington Shoe Company.
Să ieși afară în orice fel de vreme a fost o problemă pe care Timberland s-a născut să o rezolve, așa că n 1973 au fost inventate cizmele impermeabile originale numite „Timberland”. Erau robuste, bine lucrate și, datorită unei tehnici inovatoare de turnare prin injecție, care era nouă pentru industria încălțămintei, au rezistat elementelor. Aceste cizme premium „galbene” stabilesc noi standarde pentru performanța impermeabilă în industria încălțămintei. Timberland a devenit popular printre entuziaștii în aer liber care aveau nevoie de protecție în toate condițiile, lucrătorii profesioniști care aveau nevoie de echipament robust și de încredere și mulți alții care își doreau doar o pereche de cizme grozave. Responsabilitatea Timberland: Să facem un produs mai bun,comunități mai puternice sși o lume mai verde.