În realitate, Desigual nu este un brand, este un grup de oameni care cred în puterea creativității ca mod de viață.
Thomas Meyer a creat Desigual în 1984, în cartierul Barcelona El Raval, când a proiectat o jachetă care este acum considerată unul dintre primele produse reciclate din sectorul modei. Apoi regizoarea Isabel Coixet a șoptit un cuvânt, „Desigual”, și l-a însoțit de motto-ul „no es lo mismo” („nu este la fel”). Designerul grafic, ilustratorul și sculptorul spaniol, Peret, a schițat primul nostru logo: The Humans (o femeie și un bărbat ținându-se de mână... goi). Și arhitectul Tonet Sunyer a proiectat primul magazin Desigual în portul Ibiza în 1986. Acei ani au servit drept punct de întâlnire pentru mulți oameni care au fost fascinați de acest univers liber, autentic, optimist, fără scuze și mediteranean care, de la Barcelona, continuă să inspire lumea peste trei decenii mai târziu.
În iunie 2019, Desigual a început un nou capitol cu o identitate reînnoită, care este mai în ton cu de ce, cum și ce facem. Este identitatea unui brand care se transformă și se adaptează la noile obiceiuri de consum, tendințe și un model omnicanal care permite Desigual să se conecteze cu consumatorii oriunde s-ar afla, ori de câte ori au nevoie de Desigual. În 2020, Desigual a împlinit 36 de ani, a crescut, s-a maturizat și și-a dat seama că dacă ceva lipsește din lume, e puțin mai multă dragoste. De aceeaa aparut Love Different, noul brand claim Desigual, un laitmotiv care va rămâne. Desgual: rezultatul viziunii de a îmbrăca oamenii printr-un mod diferit de a face haine – haine care au puterea de a schimba stările de spirit – pentru că credem că îmbrăcarea este o declarație de intenție.